Grupa Polskie Składy Budowlane działa na rynku od 19 lat. Od lat jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie to kilkaset sklepów w całym kraju.
Od 2016 roku współpracujemy z Grupą PSB. W pierwszy etapie, gdzie pełniliśmy rolę konsultantów, przygotowaliśmy kompleksową strategię marketingowej i mediów cyfrowych Grupy. W 2017 roku spółka rozszerzyła z nami umowę o działania z zakresu digital marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem social media. Od 2018 roku odpowiadamy róweniż za prowadzenie działań content brandowych. Od tego czasu wspólnie budujemy spójny wizerunek Polskich Składów Budowlanych w internecie.
Efektem podjętych działań jest przede wszystkim widoczne zaktywizowanie fanów oraz obserwujących w social media. W grupie B2B kierowanie fanów do wartościowego contentu na blogach Grupy oraz wykorzystanie video, przyczyniło się nie tylko do 2-krotnego wzrostu społeczności zgromadzonej wokół marki oraz bardzo widocznego wzrostu zaangażowania oraz lojalności.
Stawiamy również na ruch w serwisach content marketingowych (Przepis na Dom, Dom Nowoczesny), który nie tylko rośnie, ale przede wszystkim staje coraz bardziej wartościowy pod względem jakości.
W ramach projektu:
Zobacz stronę
Grupa Polskie Składy Budowlane
2016
Strategia content marketingowa, Social Media Content, Business Content