Konica Minolta

 

Na zlecenie polskiego oddziału Konica Minolta zaplanowaliśmy i wdrożyliśmy działania content marketingowe w internecie, których celem była zmiana świadomości na temat usług świadczonych przez tę firmę.

W Polsce Konica Minolta borykała się z problemem kojarzenia z rynkiem fotograficznym. Od kilku lat firma nie świadczy w naszym kraju tego typu usług, jednak mimo to większość osób postrzega Konicę Minoltę jako specjalistę od akcesoriów do aparatów fotograficznych. Naszym zadaniem było zbudowanie komunikacji, m.in. w oparciu o eksperckie materiały, której celem była zmiana postrzegania specjalizacji firmy na tę właściwą, tj. Konica Minolta to ekspert od optymalizacji procesów związanych z obiegiem informacji w firmie.

W ramach kampanii informacyjnej i wizerunkowej:

  • opracowaliśmy artykuły edukacyjne na otrzeby serwisu branded content dlabiznesu.konicaminolta.pl,
  • zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy działania PR w mediach branżowych,
  • wdrożyliśmy działania SEO PR,
  • konsultowaliśmy klasyczne działania PR klienta oraz świadczyliśmy doradztwo w efektywnym przełożeniu ich na narzędzia internetowe.
Metryka
Klient:

Konica Minolat Polska

Start:

2015

Usługi:

Business Content Marketing, Public Relations