mFinanse

kategoria:
2 min

 

Osoby, które decydują się na zaciągnięcie pożyczki lub kredytu hipotecznego szukają przede wszystkim odpowiedzi na swoje pytanie związane ze zdolnością kredytową czy spłatą zadłużenia. A rzetelnych miejsc, gdzie mogą je znaleźć w sieci, jest nadal zbyt mało. W odpowiedzi na te potrzeby mFinanse zdecydowało się powierzyć naszej agencji działania w zakresie content marketingu.

W ramach współpracy postawiliśmy na kampanię leadową, która w oparciu o content edukacyjny w różnej formie, miała zachęcić potencjalnych zainteresowanych do skorzystania z oferty mFinanse w zakresie udzialenia kredytu hipotecznego. Wynikiem kampanii było zebranie kilkudziesięciu leadów.

Kampania dla mFinanse zdobyła również wyróżnienie w kategorii „The most effective lead generation campaign” w konkursie  Performance Marketing Diamonds CEE 2018, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

performance marketing diamonds contenthouse

W ramach kampanii contentmarketingowej:

  • opracowaliśmy strategię działań content marketingowych,
  • stworzyliśmy ramy redakcyjne dla bloga mFinasne – kredytyhipoteczne.blog,
  • prowadziliśmy obsługę redakcyjną portalu – współpracowaliśmy z dziennikarzami wyspecjalizowanymi w tematach finasnowych oraz z ekspertami z firmy mFinanse,
  • stworzyliśmy kilkanaście szczegółowych artykułów o różnych aspketach kredytu, video oraz infografiki,
  • pozykaliśmy czytleników do portalu za pomocą narzędzi SEM oraz Facebook Ads, przeprowadziliśmy kampanię video na YouTube.

 


 

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategorie: