W 2017 roku lokalna polska marka MOSSO została przejęta przez Kewpie Corporation – japońskiego giganta specjalizującego się w produktach majonezowych (nr 3 na całym świecie). Wraz z przejściem na rynek polski trafiła nowa linia sosów: Impresje. To trzy smaki zamknięte w czarnych, eleganckich buteleczkach. W 2017 roku MOSSO stanęło przed wyzwaniem zbudowaniem zupełnie nowego rynku odbiorców Impresji. Punktem wyjścia była edukacja.
W 2018 roku Mosso zdecydowało się postawić na content marketing, a realizację tego projektu powierzyć nam. Tak powstał nowy serwis na wyspecjalizowanym rynku sosów – InspirowaneSmakiem.pl. Serwis opiera się na trzech filarach: zupełnie autorskich przepisach, gdzie sosy Impresje grają rolę dodającego smaku składnika; poradach kulinarnych, gdzie dzielimy się najlepszymi trikami z kuchni oraz artykułach opowiadających o najnowszych trendach w kulinariach.
Serwis InspirowaneSmakiem.pl kierowany jest do młodej grupy odbiorców, którzy cenią sobie nowoczesność, szybkość i wygodę w gotowaniu. Serwis powstał w duchu „usability”, dlatego przepisy prezentujemy w formie video lub „krok po kroku”. Każdy przepis to dedykowana sesja zdjęciowa, której naczelną zasadą jest „Ma być apatycznie i pięknie”. Serwis odpowiada na aktualne okresy w kalendarzu – święta, okres grillowania czy Walentynki oraz dostępności sezonowych produktów w naszym kraju.
InspirowaneSmakiem.pl to nowy produkt na digitalowej mapie kulinarnej, dlatego jego start wspieramy kampanią w sieci Google oraz na Facebooku.
W ramach kampanii:
- opracowaliśmy strategię content marketingową dla nowego serwisu, który edukuje i wprowadza na rynek zupełnie nowy produkt
- przygotowaliśmy politykę redakcyjną portalu, która zakłada nowoczesne podejście do tematu kulinariów
- stworzyliśmy zupełnie nowy serwis InspirowaneSmakiem.pl oraz key visual
- w ciągu roku stworzyliśmy kilkadziesiąt przepisów, artykułów i porad, które cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród naszych czytelników
- wyprodukowaliśmy video-przepisy, które publikujemy i promujemy na YouTube
- dbamy, aby nasze treści zawsze wykorzystywały sezonowość produktów
- prowadzimy kampanie, które pozawalają docierać do nowych osób zainteresowanych gotowaniem w domu