Mrówka

 

Marka Mrówka to nowoczesne sklepy samoobsługowe sektora „dom i ogród”. Tworzone już od kilku lat przez Grupę Polskie Składy Budowlane, znane są w całej Polsce. Mrówka to nasz klient od 2017 roku, w ramach którego prowadzimy komunikację B2C.

Dzięki wykorzystaniu wartościowego contentu (m.in. Dom Nowoczesny), ciekawym formatom facebookowym oraz zmianie tematyki treści na kanale (na bardziej profesjonalną), zaangażowanie fanów pod względem jakości wzrosło o 100%. Od kiedy przejęliśmy moderację kanałów social media Mrówki, jej fani zmienili swoje zachowania. Dziś dzielą się swoim doświadczeniem, inspirują i merytorycznie dyskutują o produktach Mrówki. Przy użyciu odpowiednich komunikatów udało nam się przejść z grupy odbiorców w wieku 13-24 na osoby w wieku 25-64, czyli grupy potencjalnych Klientów marki.

W ramach projektu:

  • opracowaliśmy strategię komunikacji w mediach społecznościowych dla Facebooka oraz Instagrama Mrówki
  • tworzymy plany publikacji oraz moderujemy profile społecznościowe marki
  • pozyskujemy jakościowych czytelników do portalu za pomocą narzędzi SEM i Facebook Ads.

 

Zobacz stronę

Metryka
Klient:

Mrówka (Grupa PSB)

Start:

2017

Usługi:

Social media content