Jak rozszerzyć rozpoznawalność produktu medycznego za pomocą edukacji odbiorcy?
Orsalit to dedykowana dzieciom żywność specjalnego przeznaczenia medycznego do postępowania dietetycznego w stanach odwodnienia organizmu, szczególnie podczas biegunki lub wymiotów oraz w sytuacjach, w których występuje ryzyko odwodnienia. Produkt uzupełnia płyny i składniki mineralne w przypadku zaburzeń gospodarki wodno-elektrolitowej oraz ogranicza nasilenie biegunki.
W ramach prowadzonej współpracy:
- Przygotowaliśmy dedykowaną strategię komunikacyjną, opartą na przekazie o wyjątkowości i kompleksowości działania produktu
- Stworzyliśmy dedykowaną sekcję contentową na stronie Klienta, w ramach której edukowaliśmy społeczność i budowaliśmy pozycjonowanie marki w wyszukiwarce Google.
- Udostępniliśmy odbiorcom serwisu specjalny ebook, edukujący rodziców w zakresie postępowania w przypadku biegunki
- Nawiązaliśmy współpracę z autorami czołowych blogów (m.in. Kinderki.eu, Matka Wariatka, Mum and the city, Oczekując.pl, Szczesliva) o tematyce parentingowej, inicjując tym samym jakościowe lokowanie produktu