ContentHouse / Projekt AED

Projekt AED

Projekt AED to fundacja realizująca misję wdrażania programu Publicznego Dostępu do Defibrylacji – aby zapewnić defibrylator AED na wyciągnięcie ręki i skutecznie pomóc w pierwszych minutach od wystąpienia nagłego zatrzymania krążenia. Instytucja zajmuje się dostarczaniem wysokiej jakości defibrylatorów oraz angażuje się w działania społeczne propaguje ideę pierwszej pomocy i wczesnej defibrylacji.

Naszym zadaniem było wykreowanie przekazu i treści, które poruszają trudną tematykę problemów natury zdrowotnej, sytuacji kryzysowych, ratowania ludzkiego życia, jednocześnie budując atrakcyjny biznesowo edukacyjny format komunikacji, informujący, jak zdobyć dofinansowanie na AED.

    W ramach realizowanej kampanii:

  • Przygotowaliśmy wartościowe, edukacyjne treści na blog firmowy. Opisywaliśmy zastosowanie sprzętu, jego możliwości, a także radziliśmy jak uzyskać dla niego dofinansowanie
  • Zadbaliśmy o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google. W efekcie, wśród prawie 90 słów kluczowych związanych z AED, top 3 wyników stanowi strona naszego Klienta
  • Stworzyliśmy i wypełniliśmy treściami niezwykły chatbot „Wirtualny Ratownik”, który wykorzystując różne scenariusze, prowadzi użytkownika krok po kroku po kolejnych działaniach związanych z ratowaniem ludzkiego życia