Reality Games

kategoria:
2 min

Czy startupy potrzebują content marketingu i PR-u? Nawet bardziej niż tradycyjne firmy! Sposób w jaki wykorzystują technologię, wielu z nas wymaga objaśnienia. Inni potrzebują rozpropagowania swoich niestandardowych idei.

Takie wyzwanie postawił przed nami krakowski Reality Games – startu-up z branży gier mobilnych. W ich portfolio znajduje się popularna m.in. w USA gry na smartfony opartej o Big Data – Landlord Real Estate Tycoon oraz Donut Trumpet – gry wykorzystująca wizerunek Donalda Trumpa. W obu grach każdy z nas może stać się właścicielem prawdziwych obiektów, jak Biały Dom czy Zamek na Wawelu i pobierać za nie wirtualne czynsze. Gry zrzeszają ponad 5 mln aktywnych użytkowników z całego świata.

W rodzimym kraju Reality Games nie było jednak popularną grą. Aby to zmienić zdecydowaliśmy się zaangażować wpływowe portale branżowe związane z grami mobilnymi. W czasie trwania kampanii opublikowaliśmy artykuły, który w kontekstowy sposób miały informować o fantastycznej rozrywce jaką dają produkty Reality Games. I tak na portalach takich jak Interia Gry, AntyApps czy Polygamia ukazały się treści prezentujące unikalną wartość gier studia tj. wykorzystanie Big Data oraz świata realnego.

Artykuły dotarły do nie tylko szerokiej publiczności, ale przede wszystkim do grupy docelowej zainteresowanej grami mobilnymi i zupełnie nowymi technologami w nich wykorzystywanymi.

W ramach projektu:

  • przeprowadzaliśmy research portali, w których artykuły zyskałaby największy zasięg
  • stworzyliśmy dedykowane artykuły, które podkreślały wybrane aspekty Reality Games
  • koordynowaliśmy cały przebieg kampanii z dużymi redakcjami z branży technologicznej

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategorie: