Sportoklinik (dawniej Ortoklinik) to krakowska klinika z kompleksową ofertą w zakresie ortopedii i rehabilitacji. Placówkę tworzą renomowani, wysoce wykwalifikowani lekarze i personel medyczny z wieloletnim doświadczeniem w leczeniu dolegliwości i schorzeń narządu ruchu.
Naczelnym zadaniem jakie przed nami postawiono było poprawienie dotarcia z ofertą do celowanej grupy odbiorców poprzez zbudowanie wizerunku wyspecjalizowanej w obsłudze sportowców kliniki ortopedycznej.
W ramach projektu:
- niewyróżniającą się, miałką nazwę Ortoklinik postanowiliśmy zastąpić marką, która jednoznacznie wypozycjonuje klinikę w grupie docelowej.
- poprawiliśmy identyfikację wizualną kliniki. Jako Sportoklinik otrzymała od nas nowy logotyp – jednocześnie nowoczesny, kojarzący się ze sportową dynamiką oraz spójny z powszechnym odbiorem usług medycznych
- stworzyliśmy nową stronę i redagowany przez nas dedykowany blog. Klient otrzymał treści w przystępny sposób prezentujące wiedzę związaną z ortopedią, rehabilitacją, a także edukacją nastawioną na zapobieganiu pojawiania się kontuzji.
- Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy strategię działań z zakresu SEO ukierunkowane na pozyskanie jakościowych czytelników do portalu z pozycji wyszukiwarek