X-lander

kategoria:
2 min

 

X-lander to polska marka wózków dla dzieci i ich aktywnych rodziców. Chcąc wyróżnić się na rynku digitalowym w swojej branży, firma Deltim, właściciel brandu, zdecydowała się włączyć działania contentmarketingowe do swojej strategii komunikacji.

Podejęte działania, czyli gruntowne odświeżenie portalu Mam Wózek, mają na celu przede wszystkim komunikację wizerunkową oraz wsparcie sprzedaży i obsługi klientów X-lander.

W ramach projektu:

  • opracowaliśmy dla marki X-lander strategię komunikacji digital,
  • nadzorujemy spójność komunikacji w sieci z kanałami offline’owymi,
  • odświeżyliśmy portal firmowy pod nazwą Mam Wózek oraz zaprojektowaliśmy jego identyfikację wizualną,
  • jesteśmy odpowiedzialni za obsługę działań redakcyjnych, tworząc artykuły, w których rodzice znajdą wiele praktycznych informacji o wózkach dla swoich dzieci,
  • prowadzimy działania w social media – pod naszą opieką znajdują się profil marki na Facebooku oraz Instagramie,
  • koordynujemy działania związane z influencer marketingiem – wyszukujemy i współpracujemy z blogerami, którzy mogą być ambasadorami marki i jej wartości,
  • pozyskujemy jakościowych czytelników do portalu za pomocą narzędzi SEM i Facebook Ads.

 

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategorie: