

27 września w Warszawie podczas Gali na zakończenie konferencji Performance Day CEE Grzegorz Miłkowski, nasz CEO, odebrał wyróżnienie w kategorii „The most effective lead generation campaign” za kampanię lead generation dla mFinanse.
Performance Marketing Diamonds CEE to międzynarodowe wydarzenie organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izba). To pierwszy w Polsce konkurs poświęcony efektywności działań tylko i wyłącznie w obszarze performance i afiliacji, który obejmuje obszar CEE. Po raz pierwszy polskie firmy mogły pokazać swoje międzynarodowe działania. Także zagraniczne podmioty mogły po raz pierwszy powalczyć o statuetkę w Polsce.
Kampania dla mFinanse miała na celu zebranie jak największej liczby kontaktów do osób zainteresowanych ofertą kredytu hipotecznego. Sposobem na przyciągnięcie uwagi i zainteresowanie tematyką były różne rodzaje contentu – artykuły, filmy eksperckie i infografiki. Cały stworzony content przez naszą redakcję publikowaliśmy w serwisie kredytyhipoteczne.blog. Jeżeli chcesz poznać dokładne etapy prowadzenia kampanii performacne marketingowej i efekty, jakie uzyskaliśmy – zobacz case study, które przygotowaliśmy.
kategoria: