Jesteśmy doświadczoną agencją contentmarketingową, która od lat jest nagradzana w konkursach branżowych i doceniana przez organizacje biznesowe.
Zobacz nasze nagrody >> https://contenthouse.pl/nagrody
Aktywnie działamy też w organizacjach jak Izba Gospodarki Elektronicznej, Stowarzyszenie Content Marketing Polska oraz Business Centre Club.
Realizujemy projekty dla największych marek w Polsce (Bosch, Siemens, Phillips-Medisize, TAURON, Generali Investments, mFinanse, ORLEN Paczka, Asseco, Bausch Health, Hörmann oraz wielu innych).
Obecnie poszukujemy osoby, która zasili szeregi działu PR & Content Marketing na stanowisku Content Marketing Specialist.
Zakres obowiązków:
- Planowanie oraz współtworzenie strategii komunikacji digitalowej dla marek i produktów
- Tworzenie materiałów contentmarketingowych (e-booki, raporty, newslettery, case study, treści na www, artykuły blogowe, posty w social media)
- Tworzenie planów wydawniczych na blogi i serwisy brandedcontentowe
- Praca w systemie WordPress (publikacja artykułów i innych treści na stronie)
- Korekta językowa i techniczna tekstów (optymalizacja pod kątem SEO)
- Udział w prezentacjach (wideokonferencje lub osobiście) oraz spotkaniach z klientami
- Zarządzanie projektami
- Współpraca z innymi działami oraz podwykonawcami i agencjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży digital marketingu. Mile widziane doświadczenie w projektach e-commerce (m.in. opisy produktowe)
- Lekkie pióro połączone ze znajomością SEO i narzędziami wsparcia (Google Search Console, Google Analitycs, Senuto itp.)
- Umiejętność planowania i tworzenia efektywnych treści (blog ekspercki, strona www, newslettery, social media)
- Znajomość CMS typu WordPress
- Samodzielność w działaniach oraz zarządzaniu planem contentmarketingowym – od idei, poprzez egzekucję, do rozliczenia KPI
- Bardzo dobra znajomość zasad języka polskiego i umiejętność praktycznego zastosowania ich w tekstach marketingowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- Umiejętność planowania oraz zarządzania czasem i projektami, przede wszystkim w charakterze zdalnym
- Duża otwartość na pracę w zespole i współpracę w dynamicznym środowisku
Oferujemy:
- Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kompetencji (5000-6000 zł brutto)
- Stabilne zatrudnienie w formie zgodnej z indywidualnymi preferencjami (UoP, B2B lub inne)
- Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej lub w biurze w Krakowie
- Pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, pakiet sportowy dla pracowników i ich rodzin)
- Ciągłe kształcenie i zaplanowany rozwój w strukturach firmy
- Wewnętrzne programy rozwojowe, konferencje i szkolenia branżowe
- Możliwość rozwijania swoich kompetencji na polu wystąpień publicznych (dla chętnych), np. podczas branżowych szkoleń i konferencji.
Prosimy o przesyłanie CV na adres: [email protected], wpisując w tytule „Content Specialist – rekrutacja”
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami/Kandydatkami.
Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o.o. (tylko aplikacje od Kandydatów/Kandydatek, którzy dołączą poniższe oświadczenie, możemy brać pod uwagę w procesie rekrutacyjnym).
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.