Kariera

Content Specialist

Jesteśmy doświadczoną agencją contentmarketingową, którą od czterech lat magazyn Media Marketing Polska nieprzerwanie nagradza w prestiżowym badaniu prowadzonym przez Kantar

Jesteśmy doświadczoną agencją contentmarketingową, która od lat jest nagradzana w konkursach branżowych i doceniana przez organizacje biznesowe.

Zobacz nasze nagrody >> https://contenthouse.pl/nagrody

Aktywnie działamy też w organizacjach jak Izba Gospodarki Elektronicznej, Stowarzyszenie Content Marketing Polska oraz Business Centre Club.

Realizujemy projekty dla największych marek w Polsce (Bosch, Siemens, Phillips-Medisize, TAURON, Generali Investments, mFinanse, ORLEN Paczka, Asseco, Bausch Health, Hörmann oraz wielu innych).

Obecnie poszukujemy osoby, która zasili szeregi działu PR & Content Marketing na stanowisku Content Marketing Specialist.

Zakres obowiązków:

  • Planowanie oraz współtworzenie strategii komunikacji digitalowej dla marek i produktów
  • Tworzenie materiałów contentmarketingowych (e-booki, raporty, newslettery, case study, treści na www, artykuły blogowe, posty w social media)
  • Tworzenie planów wydawniczych na blogi i serwisy brandedcontentowe
  • Praca w systemie WordPress (publikacja artykułów i innych treści na stronie)
  • Korekta językowa i techniczna tekstów (optymalizacja pod kątem SEO)
  • Udział w prezentacjach (wideokonferencje lub osobiście) oraz spotkaniach z klientami
  • Zarządzanie projektami
  • Współpraca z innymi działami oraz podwykonawcami i agencjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów

Wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży digital marketingu. Mile widziane doświadczenie w projektach e-commerce (m.in. opisy produktowe)
  • Lekkie pióro połączone ze znajomością SEO i narzędziami wsparcia (Google Search Console, Google Analitycs, Senuto itp.)
  • Umiejętność planowania i tworzenia efektywnych treści (blog ekspercki, strona www, newslettery, social media)
  • Znajomość CMS typu WordPress
  • Samodzielność w działaniach oraz zarządzaniu planem contentmarketingowym – od idei, poprzez egzekucję, do rozliczenia KPI
  • Bardzo dobra znajomość zasad języka polskiego i umiejętność praktycznego zastosowania ich w tekstach marketingowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
  • Umiejętność planowania oraz zarządzania czasem i projektami, przede wszystkim w charakterze zdalnym
  • Duża otwartość na pracę w zespole i współpracę w dynamicznym środowisku

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kompetencji (5000-6000 zł brutto)
  • Stabilne zatrudnienie w formie zgodnej z indywidualnymi preferencjami (UoP, B2B lub inne)
  • Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej lub w biurze w Krakowie
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, pakiet sportowy dla pracowników i ich rodzin)
  • Ciągłe kształcenie i zaplanowany rozwój w strukturach firmy
  • Wewnętrzne programy rozwojowe, konferencje i szkolenia branżowe
  • Możliwość rozwijania swoich kompetencji na polu wystąpień publicznych (dla chętnych), np. podczas branżowych szkoleń i konferencji.

Prosimy o przesyłanie CV na adres: [email protected], wpisując w tytule „Content Specialist – rekrutacja”

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami/Kandydatkami.

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o.o.  (tylko aplikacje od Kandydatów/Kandydatek, którzy dołączą poniższe oświadczenie, możemy brać pod uwagę w procesie rekrutacyjnym).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Aplikuj na stanowisko:

Content Specialist