Michał Bednarczyk
Media Manager
Medal Europejski 2019 Business Centre Club
Dzięki zastosowaniu przetwarzania języka naturalnego (NLP), nasze chatboty są gotowe na swobodną konwersację w danym temacie. Począwszy od grywalizowania użytkownika poprzez quizy, aż po dobieranie usługi/produktu i obsługę klienta 24 godziny na dobę.
Działania content marketingowe mają dużą wartość analityczną. Chatboty zbierają pytania od klientów, dzięki którym można optymalizować produkty, a także działania marketingowe i sprzedażowe. Personalizacja treści odbywa się w różnych kanałach komunikacji, takich jak strona internetowa, Messenger, czy też Asystent Google’a.
Nowe kanały dają możliwość budowania własnych list subskrybentów, które są bardziej efektywne niż bazy e-mail marketingowe. AI Content Expierience to również dystrybucja treści poprzez nowe urządzenia takie jak smart speaker’y i smart display’e. Wykorzystujemy niszę, która w szybkim tempie nabiera rozmachu mainstreamowego.