Oto najbardziej praktyczna książka o content marketingu blogach i serwisach pierwszych krokach w marketingu treści

Dlaczego ludzie wolą historię zamiast konkretnego produktu? Co to znaczy, że Twój content marketing jest o Twoich klientach, a nie o Tobie? Jak mierzyć, jak personalizować, jak pisać i wreszcie – jak to sprzedać?

O content marketingu napisano już wiele…
teorii

Wiesz, czym on jest, jaką rolę odgrywa persona i dlaczego warto mierzyć efekty. Rozpisujesz kalendarze postów oraz artykułów, pytasz, ile lat i jakie zainteresowania ma Twój idealny odbiorca, układasz strategie i określasz cele.

Zanim przejdziesz do odpowiadania na rzeczywiste potrzeby klientów…

… spędzisz dużo czasu na tworzeniu tabel, szukaniu twarzy swojej persony czy ogólnikach. Z drugiej strony, możesz uważać, że content marketing to wyłącznie blogowanie i edukowanie, które na koniec dnia niewiele wspólnego ma z konwersją i sprzedażą w Twojej firmie. 

Czujesz, że to za dużo, aby wreszcie zacząć?
Wolisz skupić się na konkretach?

Z tej książki dowiesz się o konkretach, jak:

persony konwersji Twojego biznesu

key message Twojej komunikacji

budowa portalu dla swoich treści czy znaczenie hostingu

wygląd serwisu i jego użyteczność

zadbać o dobrą strukturę tekstów

zadbać o bezpieczeństwo treści

jakich narzędzi potrzebujesz, aby działania contnetmarketingowe przyniosły efekt

KUP KSIAŻKĘ

Zastanawiasz się, od czego zacząć? Podzielę się z Tobą moimi doświadczeniami, które zdobyłem w ciągu ostatnich lat wraz z zespołem ContentHouse podczas pracy z blisko 100 firmami.

 

Były to małe, średnie i duże projekty. Budowaliśmy dla różnych firm zarówno wąsko wyspecjalizowane blogi działające m.in. w obszarze B2B, jak i duże portale, trafiające do szerokiego gremium odbiorców (np. kulinarne).”

Grzegorz Miłkowski
CEO ContentHouse
autor „Niech Cię widzą w sieci!”

Ta książka jest dla Ciebie, jeżeli chcesz:

STWORZYĆ PROFESJONALNY CONTENT MARKETING SWOJEJ FIRMY LUB MARKI OSOBISTEJ

PROWADZIĆ EFEKTYWNE I NISKOKOSZTOWE DZIAŁANIA PROMOCYJNE

DZIELIĆ SIĘ WIEDZĄ, ALE I SPRZEDAWAĆ SWOJE USŁUGI I PRODUKTY

URUCHOMIĆ SERWIS, KTÓRY BĘDZIE PEŁEN TREŚCI DLA UŻYTKOWNIKÓW

ZNALEŹĆ ODPOWIEDŹ NA TECHNICZNIE, A NIE TEORETYCZNE PYTANIA DOTYCZĄCE CONTENT MARKETINGU

TWORZYĆ TREŚCI, BĘDĄCE ZGODNE Z SEO, A SAM BLOG ZOPTYMALIZOWANY POD ROBOTY WYSZUKIWAREK

GENEROWAĆ LEADY ZA POMOCĄ KONKRETNYCH NARZĘDZI

NARESZCIE ZŁAPAĆ NATURALNY KONTAKT ZE SWOIMI ODBIORCAMI

„Niech Cię widzą w sieci” – pierwsza taka praktyczna książka o content marketingu

Każdy z nas jest inny, ale content marketing to elastyczne narzędzie w komunikacji biznesowej

Dlatego nie ma znaczenia, czy:

sprzedajesz produkt czy usługi

chcesz stworzyć blog firmowy lub opowiadający o Tobie jako marce

jesteś jednoosobową firmą, szefem średniej firmy lub team leaderem zespołu marketingowego

masz strategię sprzedaży oraz czy Twoi klienci należą do sektora B2B czy B2B

chcesz generować leady czy zostać ekspertem w swojej dziedzinie

masz budżet reklamowy lub nie

Zaopatrz się w swój egzemplarz „Niech Cię widzą w sieci!
Co znajdziesz w tej książce?

Książka podzielona została na trzy części, według których tworzone były serwisy lub blogi m.in. dla marki Bosch, Generali Investments, mFinanse, Materasso czy portalu informacyjnego SocialPress.pl.

Część I. Polityka redakcyjna

Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja content marketingowa bazująca na mediach własnych. Dowiesz się, jak zdefiniować wiadomości-klucze dla swojej marki, na których narzędziach wspierających sprzedaż musisz się skupić, a także czym jest i jak określić zwrot z inwestycji w marketingu treści.

Część II. Budowa serwisu

Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego. Poznasz wady i zalety własnej domeny. Dowiesz się, czym jest hosting, jak zabezpieczyć swój serwis z treściami przed atakami oraz czy zawsze musisz zatrudnić grafika.

Część III. Struktura treści w serwisie

Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu – takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym. Poznasz takie pojęcia jak menu marketing, mikroformaty i exit pop-up. Przeczytasz o generowaniu leadów, crossowaniu oraz strukturze artykułów, którą pokochają Twoi czytelnicy, ale i roboty Google’a.

Ta książka pomoże Ci stworzyć profesjonalny serwis z treściami od A do Z!

Książkę polecają

Grzegorz to ekspert, ale przede wszystkim pasjonat content marketingu. On po prostu to czuje, a w content marketingu właśnie wyczucie jest jedną z kluczowych kompetencji. Polecam!

urszula-zaranska2
Urszula Zarańska – dyrektor generalna Stowarzyszenia Marketingu SMB

"Niech Cię widzą w sieci!" to poradnik dla małych i średnich przedsiębiorców, którzy poważnie myślą o budowaniu trwałej relacji komunikacyjnej z klientem poprzez blog lub portal firmowy.

patrycja-saas-staniszewska
Patrycja SaaS-Staniszewska – prezes zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej

Jeżeli potrzebuję rady w obszarze marketingu - proszę o nią Grzegorza. Robię tak dlatego, że jest w swojej dziedzinie ekspertem, a jego pomoc przekłada się na konkretne efekty biznesowe klientów.

katarzyna-woszczyna-portret
Katarzyna Woszczyna – wiceprezes Business Centre Club
Kompendium na temat tworzenia serwisów brandend contentowych dla małych i dużych firm polecane przez praktyków biznesu

Nazywam się Grzegorz Miłkowski.

Na co dzień w agencji full service content marketing ContentHouse, której jestem współzałożycielem, pomagam tworzyć strategie content marketingowe dla małych, średnich, a także naprawdę dużych firm.

Z wykształcenia jestem dziennikarzem, w branży marketingu i technologii działam od kilkunastu lat. Pisałem dla branżowych mediów (Marketing Przy Kawie) i byłem redaktorem naczelnym portalu Interaktywnie.com. Potem zostałem PR-owcem. Kreowałem wizerunek dla wielu znanych marek, a także odpowiadałem za wdrażanie ich strategii marketingowych.

W tak zwanym międzyczasie z moimi wspólnikami założyłem agencję content marketingową ContentHouse. To było w czasach, gdy nikt jeszcze nie wiedział, co to jest ten „content”. Dziś w agencji wraz z moim doświadczonym Zespołem, tworzymy nagradzane strategie oparte nie tylko o treść pisaną na blogach i portalach firmowych, ale także wykorzystujące algorytmy AI, social media, influencerów, formaty wideo, ale przede wszystkim – dobre i świeże pomysły. Stworzyliśmy kilkadziesiąt blogów i portali. O najlepszych praktykach możecie przeczytać w tej książce. Jestem też pomysłodawcą i współorganizatorem konferencji Akademia Marketingu oraz Augmented Advertising & Sales w Warszawie.

Żeby nie było, że szewc bez butów chodzi założyłem jeden z najważniejszych serwisów branżowych – SocialPress.pl (i nadal jestem redaktorem naczelnym), a także pierwszy w Polsce serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl. Jeżeli czytasz takie serwisy jak komerso.pl, mobileclick.pl, marketinglink.pl czy contentstandard.pl, to wiedz, że one również wyszły spod ręki Zespołu, który mam przyjemność i zaszczyt prowadzić.

„Niech Cię widzą w sieci” to książka napisana przez wieloletniego praktyka w content marketingu

Patroni medialni

Książkę Niech Cię widzą w sieci kupisz jako:

DRUK

EPUB/MOBI

PDF