contenthouse_logo-1

Full Service Content Marketing

Oferta

Strategia Content Marketingowa

Czy wiesz, że w Polsce aż 75% firm, które wykorzystują marketing treści nie ma udokumentowanej strategii content marketingowej? (źródło)

 

Strategia to podstawa działań w content marketingu

 

strategia content markeintgowa contenthouse

 

Strategię traktujemy ją jako punkt wyjścia dla naszych działań. Poświęcamy dużo czasu na odkrycie, poznanie lub zdiagnozowanie grup docelowych i tematów, które je interesują. Budujemy persony, czyli zestaw cech czytelników, którzy są Twoimi klientami. Analizujemy ich zachowania w sieci, dokładnie określamy jakie tematy i kiedy konsumują. Wszystko po to by, precyzyjnie docierać do Twoich grup odbiorców w odpowiednim czasie z odpowiednim contentem.

 
 

Elementem strategii są plany publikacji, synergia z social media oraz dystrybucja i promocja w mediach. Opisujemy pomysł na zbieranie leadów dla Twojego biznesu. Strategia to klucz do długotrwałej i zaangażowanej relacji z Twoim Klientem.

 

 

Jeżeli chcesz, żeby w Twojej firmie content marketing działał prawidłowo i przynosił zyski, pisz śmiało: [email protected]

Business Content

Czy wiesz, że 40% internautów uznało blogi za platformę wpływającą w największym stopniu na decyzję zakupową?

 

Zbudujemy profesjonalny portal dla Twojej firmy

 

business content marketing contenthouse

 

Blog lub portal firmowy to idealna przestrzeń do ekspozycji Twojej marki. Poprzez wpisy i merytoryczne artykuły, pisane przez ekspertów sprawiamy, że produkt staje się naturalnym uzupełnieniem artykułów i jest obecny w interesującym czytelnika kontekście.

 

Dlaczego warto inwestować we własne media?

Warto budować zaangażowanie wokół własnych mediów (owned media). Przede wszystkim decydujesz o tym w jaki sposób chcesz prezentować treści. Nie jesteś również zależny od korporacji, które rządzą obecnie mediami społecznościowymi. Kto zagwarantuje Ci, że Facebook czy Twitter będzie obecny w sieci za 10 lat? Nikt. W przeciwieństwie do własnego kanału komunikacji, którym jest blog.

 

Jak przekuć siłę content marketingu na sprzedaż?

Za pomocą content marketingu pozyskamy leady, głównie poprzez zapisywanie się do mailingu. W zamian za ciekawą lub merytoryczną treść, więcej osób jest skłonnych zostawić maila. Kolejnym krokiem jest tworzenie newsletterów, które przekładają się na wysoką konwersję i generowanie dodatkowego ruchu w serwisie oraz wzmacnianie lojalności. Duży nacisk stawiamy na analizę treści. Używając dedykowanych narzędzi, sprawdzamy na bieżąco, jaki rodzaj wpisów najchętniej czytają Twoi odbiorcy.

 

Co daje mi blog firmowy?

Publikowane treści budują wizerunek Twojej firmy jako eksperta w swojej branży. Edukują lub bawią, ale z każdym artykułem skłaniają coraz mocniej do zakupu. Dodatkowo, własne medium to szeroki wachlarz możliwości prowadzenia działań SEO (dużo treści umożliwiających efektywne pozycjonowanie treści).

 

Jeżeli chcesz, żeby w Twojej firmie content marketing działał prawidłowo i przynosił zyski, pisz śmiało: [email protected]

Social Media Content

Czy wiesz, że social media to najczęściej wskazywany sposób na dystrybucję treści w internecie?

 

Aby o Twoim contencie było głośno

 
social media content contenthouse
 

Prawdopodobnie Twój klient spędza w social media minimum kilka godzin tygodniowo. To odpowiedni moment, aby dotrzeć do niego z Twoją merytoryczną treścią.

 

Dystrybucja, która przynosi efekty

Dla nas social media to przede wszystkim kanał dystrybucji, który wykorzystujemy do promocji Twojego contentu. Możliwości reklamowe pozwalają na precyzyjną segmentację grup docelowych, docieranie do potencjalnych klientów oraz przypominanie się tym, którzy z Twoją marką miały już styczność (remarketing). Ciekawe formaty reklamowe oraz profesjonalnie prowadzona komunikacja gwarantuje wzrost ruchu na Twojej stronie.

 

Obsługa społeczności internetowych

Tworzymy profesjonalny profil społecznościowy firmy. Budujemy i rozwijamy sieci społecznościowe. Dzięki naszym działaniom internauci staną się ambasadorami promującymi Twoją markę. Media społecznościowe to lustro, w którym odbicie może wyznaczać trendy na rynku. My zadbamy, by odbijały się w nim najważniejsze dla danej marki cechy, kreując efektywną platformę komunikacyjną z internautami oraz działającymi wśród nich liderami opinii.

 

Konkursy

Konkursy to skuteczna i efektywna metoda dotarcia do Twoich potencjalnych klientów. Dzięki dobrze zaplanowanej akcji konkursowej możesz zaangażować swoich odbiorców w dyskusję o ofercie Twojej firmy, wypromować nowe produkty i usługi, zorganizować wirusową komunikację wokół Twojej marki.

 

Jeżeli chcesz, żeby w Twojej firmie content marketing działał prawidłowo i przynosił zyski, pisz śmiało: [email protected]

Magazyny

Środek wyrazu dla Twojej kampanii

 

magazyny contenthouse

Do efektywnej komunikacji z konsumentami, tworzymy dla naszych Klientów ich własne. Dzięki temu mamy możliwość kreowania decyzji zakupowych, a obsługiwane przez nas media stają się źródłem wartościowej i cenionej wiedzy.

 

Wartościowy content wymaga wyjątkowej oprawy

Opracowujemy magazyn, które mogą być kierowane zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz (do pracowników) z najważniejszymi informacjami z przedsiębiorstwa. Chcesz, by Klienci wynieśli z Twojej kampanii materialną rzecz? To może być elektroniczny lub drukowany magazyn.

 

Chcesz przygotować i wypromować e-booka? Oprócz opracowania treści istotne jest zaplanowanie jego redakcji oraz promocji i dystrybucji.

Media Relations

Gdy potrzebujesz buzzu wokół marki

 

media relations contenthouse

W budowaniu pozycji Twojej marki w sieci wykorzystujemy narzędzia interaktywne. Budując, a następnie rozwijając relacje z dziennikarzami, blogerami oraz samymi internautami sprawiamy, że marka zdobywa trwałą pozycję w świadomości konsumentów.

 

Media relations to proces

Działania komunikacji z mediami opieramy przede wszystkim o tworzenie kontekstowych i wartościowych treści, które faktycznie interesują dziennikarzy i ich czytelników. Przygotowujemy oryginalne materiały oraz prowadzimy precyzyjną ich dystrybucję. Piszemy artykuły eksperckie oraz organizujemy współpracę z dziennikarzami i blogerami. Prowadzimy również biuro prasowe i ciągle budujemy relacje z dziennikarzami z Twojej branży.

 

Jeżeli szukasz rozwiązań z zakresu PR i media relations, pisz śmiało: [email protected]

Performance Content Marketing

Performance Content Marketing to działania oparte o treść, która realizuje określone przez klienta cele: pozyskanie leadów, budowanie świadomości oferty lub konkretnego produktu, zwiększenie sprzedaży, edukacja konsumentów.

Czy wiesz, że 60% marketerów wskazuje pozyskiwanie leadów jako trzeci najczęstszy cel w strategi marketingowej? (źródło)

 

Nasz content generuje leady dla Ciebie

 

performance content marketing contenthouse

Tworzymy treść, która angażuje i jest interesująca dla Twoich konsumentów. Za jej pośrednictwem gromadzimy leady w Twojej bazie. Performance Content Marketing jest nastawiony na realizację Twoich celów biznesowych.

 

Jaki jest Twój cel?

Podstawą, na której budujemy strategię komunikacji jest trafne określenie celów, jakie będą stały za naszymi działaniami. Na tym etapie ustalamy z Tobą, co chcemy osiągnąć za pomocą planowanych działań. Chcesz wzmocnić swój wizerunek w branży, a może rozwiązać dany problem? Odpowiednio dobrana treść realnie odpowiada na te potrzeby.

 

Skąd wiemy do kogo i jak mówić?

Różne grupy docelowe to nie tylko różne oczekiwania, ale również odmienny język i zestaw symboli komunikacyjnych, które efektywnie spełnią postawione w strategii cele. Trafnie rozpoznajemy potrzeby komunikacyjne odbiorców, by późniejsza komunikacja trafiła do odpowiedniego „ucha”. Segmentujemy odbiorców na dwa rodzaje adresatów – bezpośrednich i pośrednich.

 

Adresaci pośredni i bezpośredni

Adresat bezpośredni to konsument, do którego docieramy z komunikatem marketingowym Klienta.

Pośrednie grupy docelowe to media specjalistyczne, dziennikarze branżowi, eksperci, którzy mogą stać się ambasadorami marki czy blogerzy piszący na tematy związane z obszarem, w którym działamy. To właśnie oni mogą mieć olbrzymi lub czasami decydujący wpływ na decyzje zakupowe bądź postrzeganie kreowanej marki. Wiemy, jak ich zaangażować w działanie na rzecz Twojej marki. Dzięki temu zyskujesz potężną przewagę konkurencyjną na rynku.

 

Co sprawia, że nasz działania mają efekty?

Maksymalizujemy rezultaty dzięki autorskim narzędziom, które stworzyliśmy z myślą o optymalizacji działań content marketingowych. Codziennie nasi specjaliści trzymają rękę na pulsie kampanii prowadzonych dla naszych Klientów, efektywnie inwestując ich budżety marketingowe.

 

Jeżeli chcesz, żeby w Twojej firmie content marketing działał prawidłowo i przynosił zyski, pisz śmiało: [email protected]